NCZI a ich povinnosti

15. novembra 2021, emka, Nezaradené

04.11.2021 bol plne zaočkovaný člen našej domácnosti po predchádzajúcich ťažkostiach pozitívne testovaný na Covid-19 a následne na to prevezený záchrannou službou do nemocnice, kde bol na kyslíku. 04.11.2021 som do NCZI nahlásila úzky kontakt s pozitívne testovanou osobou na Covid-19, s ktorou žijem v spoločnej domácnosti. Dostala som mail aj sms s týmto textom: Dobrý deň. Vaša požiadavka o vyšetrenie na COVID-19 bola zaregistrovaná. Dodržte povinnú 10-dňovú karanténu. Termín PCR testu Vám bude pridelený po spracovaní Vašej požiadavky. Do dnešného dňa, 15.11.2021, som nedostala termín na PCR test. 10 dní od začiatku mojej karantény uplynulo, karanténu som ukončila aj bez toho, aby som zistila, či som negatívna alebo pozitívna na Covid-19. Čo uvediem do dotazníkov pri vstupe do zdravotníckych zariadení ? NCZI, kde som urobila chybu ? Napravím ju, som zodpovedná.

V októbri 2020 som prekonala ochorenie na Covid-19 a nie som zaočkovaná. Ďalší člen našej domácnosti je plne zaočkovaný a pozvánku na PCR test dostal.