Založ si blog

Lidl Poľsko vs. Lidl Slovensko

V Lidli v Zakopanom visia nad základnými potravinami takéto oznamy:

Zábery som urobila 21.mája 2022. Ceny označených potravín sa nemenia. Opravujem menia, ak sú v akcii – sú nižšie. Ani jeden chlieb nebol drahší ako 1 euro a akcie kúpte 2 za cenu jedného alebo na druhý tovar -60 % sú samozrejmosťou. U nás som to nevidela ani pred infláciou.

Urobila som nákup – 6 položiek (olej, ryby, cestoviny, maslo, mlieko a chlieb). Kupovala som tie isté značky ako u nás, len s poľskými obalmi (okrem mlieka). Cena nákupu bola 45 zlotých (9,70 €). Doma som urobila ten istý kontrolný nákup aj s pracovníčkou Lidla. Rozdiel doma bol +4,70 €.

Na Slovensku vládni predstavitelia ešte len rozmýšľajú komu pomôžu. Znevýhodnení (dostanú v budúcnosti od nich hlasy), rodiny s deťmi (bude mať kto na nich robiť), naši (treba si upevniť moc), …

Z dôchodcov už nebudú mať prínos a je mi ľúto, že som to tu musela napísať.

Nezamestnanosť a sociálne dávky v tabuľkách, grafoch a mapách (aktualizované k 2022-12)

05.02.2023

Chcela som sa počas pandémie naučiť niečo nové a tak som si stiahla program Power BI (softvér na analýzy dát). Potrebovala som nejaké dáta a použila som na to dáta zo štatistiky zverejnenej na webovej stránke https://www.upsvr.gov.sk/statistiky.html. Dávam to do blogu pre tých, ktorí by si to chceli pozrieť. Údaje zverejnené na webovej stránke ÚPSVaR sú z ich databázy. [...]

Pohovor do NCZI

03.01.2023

Citujem ministra zdravotníctva Lengvarského: „Rezervy v elektronizácii máme obrovské, NCZI je pre mňa asi najväčším sklamaním.“ V článku na webovej stránke https://www.aktuality.sk/clanok/jkCmGXK/lengvarsky-robi-zo-zaciatku-roka-personalne-zmeny-do-narodneho-centra-zdravotnickych-informacii-posiela-krizovy-manazment/ je okrem iného napísané: „Lengvarský robí [...]

Nezamestnanosť a sociálne dávky v tabuľkách, grafoch a mapách (aktualizované k 2022-11)

30.12.2022

Chcela som sa počas pandémie naučiť niečo nové a tak som si stiahla program Power BI (softvér na analýzy dát). Potrebovala som nejaké dáta a použila som na to dáta zo štatistiky zverejnenej na webovej stránke https://www.upsvr.gov.sk/statistiky.html. Dávam to do blogu pre tých, ktorí by si to chceli pozrieť. Údaje zverejnené na webovej stránke ÚPSVaR sú z ich databázy. [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 79546x
Priemerná čítanosť článkov: 3459x

Autor blogu

Kategórie